tirsdag 8. november 2011

Mens vi venter...

11 uker til termin og jeg teller ned hver dag...Må si at jeg gleder meg til å få "kroppen" min tilbake. Magen blir ikke akkurat mindre med tiden... Bildet nedenfor er tatt i morges. Begynner å få skikkelig "strutte" mage.


Forsatt en del som gjenstår av innkjøp, men vi vet det meste vi vil ha. Venter på desembertilbud. Satser også på det blir litt penger til jul;)

Har allerede en del skuffer med klær. Mye innkjøpt i USA og mye fra ei ivrig mormor:)
Måtte legge det ut på bordet her en dag og sortere. Da så det slik ut:


Men forsatt noen klesplagg vi trenger mer av. Mangler ullbodyer blant annet. Så hint hint. Det kan være en fin gave;) 

Ellers var vi ute å handlet i helgen og endte da opp med bilstol, babybjørn vippestol (så nå er Eric veldig fornøyd - den jeg kjøpte i USA var i følge han helt ubrukelig) + vi bestilte vogn.

Vi valgte denne vognen i fargen 21211 Brown Flowers (se nede på siden til høyre). Gleder meg til å bruke den!

Vi endte opp med denne bilstolen=):





17 november skal vi på fødselskurs der vi også får omvisning på fødeavdelingen på sykehuset her i Bergen. Så etter at det er overstått kan egentlig jenta vårs bare melde sin ankomst;) Eller...etter 15 desember - slik at jeg får tatt eksamenene før jul! =)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar