søndag 15. mai 2011

Slakk søndag

Isen i går ble en kjempesuksess og kan absolutt anbefales!! Min sambo var også fornøyd med at det var bittelitt rester igjen til han. I tillegg serverte jeg kyllingspyd med sataysaus, som også ble godt:) Legger ut oppskrift etter hvert.
Is med browniesbiter
Kyllingspyd med sataysaus


Dagen i dag har vært kjempeslakk og har gått med til å se uttalige episoder med "How I met your mother". Til slutt fant vi ut at vi måtte komme oss ut og drog ut på en geocaching tur. Forde av dere som ikke vet hva det er - gå inn på www.geocaching.com. Det fantastiske med denne hobbyen er at vi får se steder vi selv aldri hadde sett hadde det ikke vært for at vi skulle finne en "cach". I dag tok vi turen til Våland. Jeg har en oldemor som bor på Våland, men har aldri fått med meg at det er en flott skog her eller at det er et tårn her med utsikt over hele Stavanger by. Tok noen bilder for å dokumentere den flotte utsikten (se under). Glemte som alltid speilrefleksen hjemme, så måtte ta med mobilen. Syns ikke bildene viser godt hvor fin utsikt det faktisk var.


"TÅRNET"





Ullandhaugstårnet

Nå har jeg Spareribs på vent i ovnen:) Namnam! SNakkes senere;)

1 kommentar: