tirsdag 7. juni 2011

23 mai til 05 juni - en oppdatering



Tiden flyr når man skal flytte, men her er en kjapp oppdatering av det jeg husker fra perioden siden sist innlegg og frem til vi kom opp til Bergen.

1. Vi solgte leiligheten
2. Vi vasket ut leiligheten - TUSEN TAKK til snille mormor, tante lill og mor for stor hjelp her
3. Vi hadde overtakelse av leiligheten


4. BLE FORLOVET

Dette krever vel nærmere omtale. Dagen var lørdag 28 mai. Jeg og Eric var på tur på kvelden ute på Randaberg, nærmere bestemt Tungenes Fyr. Det hadde regnet hele dagen, men akkurat nå tittet sola frem.
Da vi var helt nede med sjøen gikk min herlige Eric ned på kne og fridde ;) ;) Jeg sa selvfølgelig ja! Bryllup blir det i slutten av august/begynnelsen av september neste år, altså 2012. Så regner med at bloggen kommer til å inneholde litt brylluppsplanlegging også etter hvert.

Tungenes fyr

Ned mot sjøen

Sånn ca der Eric står ble jeg fridd til 


SÅ fornøyd ble jeg;)




Nr. 5 heklet en puff som jeg gav bort i gave


Tok utgangspunkt i denne oppskriften: http://www.pickles.no/puff-mama/. Men brukte Drops Eskimo til garn. Strikket med tre tråder og brukte vel ca 15-18 nøster a 50 gram. Husker ikke helt...

6. Gav bort et vognteppe jeg har heklet til en venninne som fikk en nydelig gutt for et par måneder siden.
Har dessverre ikke bilde av det, da det har blitt slettet ved en feiltakelse :/ Men ble noe lignende det som vises nedenfor bare i babyblått og grønt, annenhver rute i hver farge.







7. Lagde hjemmelaget pizza





Så husker jeg ikke mer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar